Motorolaj webáruház // olaj, motorolaj, kenőanyag, autó ápolás, autóalkatrész, fékbetét, olajszûrő
Motorolaj és autó alkatrész akár 24 óra alatt!
  (a kosár üres)  
25 000,- Ft felett ingyenes a szállítás!
MOTOROLAJ KERESő
MOTOROLAJ KÍNÁLATUNK
Gyakran ismételt kérdések (GY.I.K.)
2016. augusztus 26.

"Telefonon nem tudom elérni az ügyfélszolgálatot."

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9:00 és 16:30 között fogadja a hívásokat, mivel csak ekkor tudunk felvilágosítást adni az árakról, megrendelésekről, raktárkészletről.

"Hétvégén rendeltem, miért nem hozza a futár hétfőn a csomagot?"

A hétvégi rendeléseket hétfőn kezdjük el feldolgozni, majd csomagolás után feladjuk. A futár a telephelyünkről nem a megrendelőhöz viszi közvetlenül a csomagot, hanem egy logisztikai központba, ahonnan továbbítják a szállítási címhez legközelebbi elosztóba, és a következő munkanapon onnan kerülnek kiszállításra a vevőhöz. Ezért a hétvégi rendelések leghamarabb kedden kerülnek kiszállításra.

"Ma délután adtam le a rendelésem, miért nem kapom meg holnap reggel ?"

Munkanapokon 12:00 után leadott rendeléseket a következö munkanapon adjuk át a futárszolgálatnak, így az csak a rendelést követő második munkanapon kerül kiszállításra. Ha például hétfőn délután adja le a rendelését akkor azt kedden adjuk fel, így az szerdán fog megérkezni a megadott címre.

"Személyesen szeretném átvenni a rendelést, de nem találok ilyen gombot."

Lehetőség van személyes átvételre dunakeszi telephelyünkön (2120, Dunakeszi, Székes dűlő sor 135). A megrendelés leadása előtt a megjegyzésbe kérjük irja be a "személyes átvétel" szöveget. A rendelés leadása után csak akkor induljon el, ha megkapta második levelünket, melyben az átvétel leghamarabbi időpontjáról tájékoztatjuk.

"Miért kell megrendelnem a terméket, ha úgyis személyesen veszem át a rendelést?"

Előfordulhat, hogy mire Ön eljut hozzánk, a vásárolni kívánt termék elfogy. Ha leadja a rendelést és vissza is igazoltuk az átvétel idejét, akkor minden termék biztosan raktáron van, és nem adjuk el másnak.

"Nem értek az autókhoz, de motorolajra és szűrőkre lenne szükségem, mit tegyek?"

Küldje el nekünk az autója pontos adatait (típus, márka, alvázszám, motorszám), és azt, hogy mire lenne szüksége. 24-órán belül válaszolunk a levelére amiben feltüntetjük a termékek nevét, cikkszámát és az árát. Így Önnek csak a cikkszámokat/megnevezéseket kell beírnia a webáruház keresőjébe és már kosárba is rakhatók.

"Nem a megfelelő terméket rendeltem, hogyan cserélhetem ki ?"

Amennyiben a rendelt termék és a csomagolása is sértetlen akkor kicseréljük a megfelelőre. Minden képpen szükség van az eredeti számlára és a vásárolt termékre. Ha személyesen vette át akkor a telephelyünkön, ha futár vitte a csomagot, akkor a futárnak kell vissza adni becsomagolva a terméket amikor viszi a csere terméket.

"A megrendelt olajon nem találom azt a minősítést amit a gépkönyv meghatároz, de a termék leírásban benne van. Mit tegyek?"

Előfordulhat, hogy a gyártó helytakarékosságból csak a kenőanyag legmagasabb minősítését tünteti fel a matricán (PL:C3), de a termékleírásban szerepel az Önnek megfelelő jóváhagyás (PL:A3/B3), és az olajkereső is azt az olajat javasolja amit kiválasztott, akkor az a termék biztosan megfelel az autójába. Ha megszeretne bizonyosodni a kenőanyag megfelelőségéről, kérjük írja meg észrevételét.

TOVÁBBI HÍREINK
2019. október 3.
A keresők használatához Firefox vagy Google Chrome böngésző ajánlott !
2019. október 3.
A keresők használatához Firefox vagy Google Chrome böngésző ajánlott !
2014. november 3.
Partnereink
Keresned sem kell!
« Frissebbek Régebbiek »
UTOLJÁRA...
... az alábbi termékeket látta:
-